štvrtok 19. mája 2011

Suveníry

Toto a iné som si doniesla.






Julianna

13 komentárov:

  1. Krásný lak,náhrdelník,dvojprsteny,všechno bych brala a ke všemu mi děláš chutě makaronkama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrásne fotky si spravila, ešte furt som neochutnala makrónky či ako sa tomu hovorí, bol by najvyšší čas. A tyrkysový náhrdelní je mega!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten náhrdelník jsem si chtěla koupit! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekne to je nadotene s tymi makaronkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné fotky!! a super nápad propojit to s makronkama ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to se mi líbí. Všechno! :) Ale nejvíc ty prstýnky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. makaróny rulez! :D tyrkysový náhrdelník vyzerá zaujimavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som ich ešte nikdy nejedla... asi chyba, čo? :)
    inak, ten náhrdelník nie je z H&Mka? niečo podobné som videla v ich letnom katalógu a strašne to chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. oo ten nahrdelnik som drzala v rukach a strasne po nok slintam :D

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. a ten žlutý chutnal jak ??
    líbí se mi ty fotky

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)