nedeľa 9. októbra 2011

Cold and wool



Celé dni keď je pekne som v škole. Aktuálne mám čas tak je škaredo. Táto zima ma síce unavuje, ale môžem nosiť svetre, nakupovať jesenné topánky. Zatiaľ nič extra, ale všetky nízke a teplé. Nič nestíham, ale tak to u mňa je počas školy.
Sveter už asi všetci dobre poznajú, úprimne som do Zary išla s plánom kúpiť si zlatý sveter. Chytila som si ho, ohmatkala, áno krásny zlatý. No potom som si všimla tento, ružová patrí k mojím obľúbeným farbám, takže jeden bod spĺňal. Tiež som sa pohrabala v pamäti, kde všade som ho už videla. Pochopila som prečo, je teplý, mäkký, proste všetko čo mi na tom zlatom chýbalo. A ružová krásne žiari v tomto počasí daždivom.
Tiež som si konečne kúpila ružový rúž, nie perleťový, za super cenu a farba je sýta.






jeans sweater Zara, bag Peacocks, boots Asos, rings H&M




Julianna

35 komentárov:

  1. opäť tie prekrásne boty :)
    sekne Ti to!
    mňa zima už unavuje a to len začala.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na prvej fotke si ako bábika :)
    tento outfit sa mi páči,mám rada ružovú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uzasne topanky !!

    http://www.krpceakroj.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super styl! ten sveter je krasny ma uzasnu farbu
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty boty a svetr!! No páni, krásá!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten sveter vyzerá byť táák mäkkučky :) a navyše má aj krásnu farbu :)
    páčia sa mi tu tvoje vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow! úžasná barva svetru a ty botky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný svetřík! a ta barva ach ach:))


    ZKUS GIVEAWAY O ZIMNÍ ŠÁLU


    http://www.jordantdd.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty boty jsou úžasný! :)

    thepetras.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. NÁDHERNÉ!!! SLUŠÍ TI TO MOC, TA BARVA, JÉ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Úplně skvělý! A boty a svetr naprosto nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ty boty!!!!!uaaa
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sveter supeer, tiež mám rada také velké a teplé :) a hlavne tá farebnosť, v tom šedom a čiernom upršanom dave ludí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ten sveter som obdivovala uz u sandry :)) krasny

    OdpovedaťOdstrániť
  15. na tej 4 fotke z konca si zlata:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Killer boots! I really like them!

    I love ur nail polish too... xx

    www.bypierina.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. love the top and boots!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Yummy color your sweater is. Love it!

    Patience
    www.justpatience.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I love your shoes. I like this blog i hope you have time to check out mine!

    http://paquetevsitasbien.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. I love the color of that sweater, and those booties are so cool!

    stylebymj.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Hello!
    You look cute!
    I love the color of your nails!
    Take care!
    hugs from Chile ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  22. adore this outfit. the color combo is perfection and i love all the little details, like your nail polish. love love love this post. If you get a second I've got some exciting news on my blog and a to die for heel. I'd love to hear what you think. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Jůj jaký sladký svetr a jak ti pěkně ladí s gumičkou ve vlasech. :) Moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Peeerfekntý sveter, perfektný !!

    http://thatsthestyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. nno,
    topanky su ti velke , sveter, uff, imho fail,
    doraz na detail ziadny ( cierna kabelka so srdieckovym vzorom ? na retiazke ? a leskla ?? )
    dalej, prstienky ti zbytocne robia tucne prsty ( mozno len zly objektiv, kto vie ) vyzeraju lacno ( co je divne, ked je to tusim zara ( gate+ponco )) , kolotocarsky . ceresnickou na "puncovej torticke so smolkovym zakladom" su kocky vo vlasoch, ktore pripominaju tie zo spatneho zrkadla v aute . akurat nemaju bodky .
    imho, mozno si to videla dobre, ale zrealizovala si to uplne ze zle .. ( takto by som sa dogabal, kebyze idem na hody , nie do skoly ) .

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Absolutely adorable sweater and wonderful shoes! I like the look!

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ďakujem všetkým veľmi pekne!♥ Anonym: tiež ďakujem, mne sa to páči, príde mi to jednoduché, nie zbytočne skombinované, decentne zladené a veľa vecí som videla , ktoré vyzerali "kolotočársky", ale toto mi tak nepríde. Vzor kabelky, lesk, retiazka sa nebije s niečim iným, je to jednotný prvok, ktorý viac vyniká. Kedže nemám žiadny náramok, lesklý sveter a pod.A z čoho súdiš, že topánky sú mi veľké? Myslím, že v tomto prípade nejde ani tak o to čo mám na sebe, ale, ide o iný problém. Väčšinou veci kreujem z hlavy nie z predlohy.

    Julianna

    OdpovedaťOdstrániť
  28. wooow nadherny outfit, vsetko sa mi na nom paci, ale hlavne ten svetrik, ten je najvacsia bomba!!! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ten sveter woow!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. tu si fakt krásna, obrovské wow!

    OdpovedaťOdstrániť
  31. úžasné boty a kabelka :-)
    http://baruskanty.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)