pondelok 3. októbra 2011

L&F


Včerajší deň sme strávili tak trochu kultúrne. Davida Lachapelle sledujem už dlhšie. Pravidelne navštevujem jeho stránku a celkovo jeho tvorba ma oslovuje. Myšlienkovo, použitím farieb, technikou. To ako sa pozeráte na jeho dielo a snažíte sa nájsť aj v tej najväčšej blbosti nejaký zmysel. Tak som sa pozerala aj ja a snažila nanútiť priateľovi zasa moje teórie, prečo to tam tak môže byť. Ja keď si zaumienim, iba sám autor vyhovorí moje idei. No a tiež prebiehal BLAF. Nemali sme až tak veľa času na všetko obiehanie, no a tiež kvôli mojím nedostatkom sme si to neužili tak ako som si predstavovala.
Ale deň to bol super. Slnko svietilo ako malo, chicken burger opäť dobrý. Prišla som na to, že ružový sveter je lepší ako zlatý a trblietavé topánky mi stále kotvia v hlave. A v pasáži z kníh sa mi stále bude točiť hlava a priateľ si tam nabudúce donesie spacák. Moc sa mu moje výlety zapáčili ž tak, že sa obliekol  tak aby ladil s dielom Vila Mystérií.
Vybrala som pre Vás pár detailov, fotiek v PC je xxx, ale tak...








Julianna

6 komentárov:

  1. dobré fotky :)
    minule som chcela na Davida L. skočiť, len to nejako nevyšlo... takže hodnotíš dobre, áno? lebo som počula aj zopár negatívnych názorov...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dolcezuzka- vieš ja poznám jeho tvorbu, takže to nebolo niečo čo ma ohromilo, že wáw. Ale tak jedno je vidieť doma na PC, iné v galérií. A priateľ sa moc v umení nerýpe, takže jeho to zaujalo. Možno aj preto som bola taká spokojná. Tak každému sa páči niečo iné. TO čo sa páči mne sa nemusí iným. No iných by možno zasa zaujala stála expozícia, ktorú tam majú.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skoda ze som daleko a do ba sa dostanem najskor v novembri...

    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ešte sa len chystám... no myslím si, že keď sa už niečo takéto objaví aj u nás v ba, je škoda sa neísť pozrieť... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tyjo zajimave! kez by to bylo v praze :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)