streda 19. októbra 2011

Young art show 4



Fotky sú ešte z nedele. Nemala som čas na nič, preto som ich ani nepridala.
Orezala som ich na kruh, inšpirovali ma obrazy z renesancie, ktoré práve riešime. Teda celú renesanciu.

Young Art Show: "YOUNG ART SHOW je výstava výtvarného umenia. YAS predstavuje projekt, ktorý poskytuje priestor pre komunikáciu a prezentáciu mladým začínajúcim výtvarníkom v svetoznámom kúpeľnom meste Piešťany. Projekt je zameraný najmä na študentov a absolventov domácich a zahraničných vysokých umeleckých škôl. Publiku ponúka náhľad do časti súčasného slovenského a zahraničného výtvarného diania. Akcia takéhoto druhu je už 6 v poradí a každoročne sa zvyšuje záujem ľudí čo sa prejavuje aj na počte návštevníkov výstavy."
Výstava sa koná v Piešťanoch, Dom umenia, otvorené každý deň do 16,00. Navštívte do 30.10.
Po prípade sa môžete prejsť v krásnom Piešťanskom parku, z ktorého sú fotky v minulom príspevku. 












Julianna

11 komentárov:

  1. pacia sa mi, hlavne ze su take gulate :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mozem sa spytat v akom programe si to orezala? Dakujem Lucia:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow super fotky a rozplyvam sa nad satami s perlami!! prenadherne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow your blog is great! love your style <3

    now following!
    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Juliett waw super si odfotila tie moje perlove saty, myslis ze by som sa mohla dostat k celej fotke ktoru si z nich spravila:)?
    Budem ti velmi povdacna a uvediem rada aj link na tvoj blog pod foto :)Petra Poorova

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Juliett waw super si odfotila tie moje perlove saty, myslis ze by som sa mohla dostat k celej fotke ktoru si z nich spravila:)?
    Budem ti velmi povdacna a uvediem rada aj link na tvoj blog pod foto :)Petra Poorova

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)