štvrtok 19. apríla 2012

I love the classics.



Už je to tak. Nad každou vecou, ktorú si kupujem rozmýšľam. Z čoho je, k čomu to budem nosiť, rozmýšľam nad cenou, nad tým koľko to bude trendy a za koľko to bude trčať niekde v zadu v šatníku a budem chcieť niečo nové. Rozmýšľam, že možno naozaj by som dokázala žiť iba s pár vecami, no dobre pár to nie je. Ale hneď Vám to vysvetlím.
V mojej skrini sú veci, ktoré mám dlhší čas a stále sú moje obľúbené. I keď s novou sezónou  si nakúpim, bodkované,kvetinkové, mentolové, cukríkové, TIE tam vždy zostanú a na počudovanie ich nosím častejšie než tie sezónne kúsky. V čom to je? Už viem! V tom, že sa naozaj dobre cítim v jeansoch, vyťahanom šedom svetri a v bielej košeli. Možno už naozaj nadišiel čas ten šedý sveter vytriediť a kúpiť nový. Ale viete je presne tak dobre obnosený, že sa v ňom cítim ako v bavlnke. Všetko je to o tom ako sa v čom cítite a ako potom na ľudí (aj na seba) pôsobíte. Predpokladám, že trik je v tom. Ak budete mať na sebe sukňu, ktorá Vás bude ťahať, bude tesná, stále si ju budete popravovať, budete pôsobiť nervózne, kontrolovane. A tak aj topánky, úzke jeansy, malý top alebo aj nepraktická  kabelka.
Ja sa už zameriavam iba na veci v ktorých sa dobre cítim a viem, že nabudúce leto nebudú v krabici. Takže nebíčkové, cukríkové a akékoľvek iné, farebné nohavice už ma omrzeli skôr ako som si ich kúpila. No dobre, tie čo mám doma sú najobnosenejšie, ale predsa. Biele, alebo levanduľové? Viem, že biele budem nosiť aj o rok a možno aj o dva keď nepriberiem. A tie levanduľové? No veru krásne sú.
A preto Vám chcem povedať, ako nie len šetriť ale kúpiť a byť spokojný, nie len dnes ale aj zajtra.
Jednoduché topy, bez nápisov a potlače budú stále chic, dajú sa jednoducho kombinovať a upustiť fantáziu si môžete pri nich napríklad s obrovským náhrdelníkom (vid. hore ružový, alebo zlatý).
Pri jeansoch, alebo nohaviciach si vyberám aby mi presne sadli, s tým mám väčší problém, nemám skoro žiadny zadok, nie som ani vysoká, ani nízka, takže väčšina mi je veľká na vždy nesprávnych miestach, alebo malá. Čaro som objavila v tých 7/8, tie presne nad členok. Moje nohy potom vyniknú oveľa viac, či už v opätkoch, alebo balerínach. Ja som vybrala aktuálne trendové so špicou, vzorované, ale i sandále v hot pink. Myslím, že touto  kombináciu sa nedá nič pokaziť. I keď sú farby práve "v kurze", myslím, že sa ich dá využívať aj takto jednoducho a minimálne. Tak isto aj vzory (vid. na topánkach so zlatou špicou), neóny, pastely....
Nevravím, že všetky nové kúsky, ktoré dorazia do obchodoch túto sezónu máte ignorovať, ale len uvažovať nad tým čo máte aj doma, k čomu to budete nosiť, ako dlho vás to bude baviť a ako často to budete nosiť. Ja som si síce  kúpila mentolové tričko, ale viem, že farba-nefarba budem ho nosiť dlhšie, lebo je naozaj príjemné na dotyk.
A keď chcete experimentovať so vzormi, farbami vždy môžete siahnuť po topánkach, kabelkách a šperkoch.
Ja sa musím naučiť nosiť psaníčka, prídu mi také nádherné ( nehovoriac ako mi vždy zavadzajú ), štíhle a keď ich žena nesie v ruke vyzerá to veľmi chic! Preto sa obzerám po nejakom čiernom (napríklad dvojfarebné zo Zary!), som si istá, že ďalšiu sezónu ho tiež vynosím. Musím sa naučiť ešte veľa vecí. To ako nosiť rúž, starať sa lepšie o pleť. Ale aj naučiť sa prinútiť každý večer cvičiť.

Toto je taký môj prúd myšlienok, tak berte s rezervou. Pôvodne mi išlo o to dať si dokopy čo naozaj doma v šatníku potrebujem, čo už nie a s čím by som sa mala rozlúčiť, nadobro! A do budúcna si uceliť čo nakupovať a čo nenakupovať. V podstate toto je také moje vyrovnanie sa so šatníkom a čo si o ňom myslím.
Čo vy a trendy? Ste verní tomu čo máte radi, alebo radi experimentujete s novými trendmi?  


Julianna

9 komentárov:

  1. tiež mám rada klasiku, myslím, že ma nikdy neomrzia jednoduché rifle a biele tričko, či čierne balerínky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. miluju tvuj wishlist, kazdickou vec bych chtela a nosila :) mas dokonaly vkus!

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sledujem všetky prehliadky,všetky trendy každy rok...ale snažm sa vybrať vždy len niečo,čo ma zaujme naviac,co sa mi hodi a co viem že vynosim,nebolo to vždy tak..ale myslim že takym obdobim si prejde kazdy..napriklad mna uplne minula mint farba,nemam nanu ani naladu a ani chut ju nosit..tak isto peplum-mimo mna,lebo napriek tomu,ze som si skusala topy snim som zistila ze je to fakt zalezitost sezonna...cim som starsia snazim sa rozmyslat presne tak ako ty teraz pises..ale TOPANKY..tym sa odolat neda :D:D:D chcela by som vsetky ktore sami pacia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa mint páčila už dávnejšie takže to bude tým :)
      A veru máš pravdu, topánky sú nesmrteľné! Ale vieš aj keď práve niečo nieje akože "trendy" podľa mňa pekné topánky budú vždy, či už kvetinkové, ružové, zelené, pásikové, krásnych topánok nidky nie je dosť!

      Odstrániť
  4. jo! mám to úplně stejně jako ty!
    mimochodem, ta koláž je skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne napísané :) tiež si vždy hovorím, že treba premyslieť či to naozaj mám k čomu nosiť.. ale niekedy proste neodolám a ide to bez rozmyslenia :D ale tiež sa držím tohho, že z tých aktuálnych trendov si kúpim vždy len niečo, čo aj tak ešte budem nosiť dlhšie..
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ále veľa vecí mám aj ja čo bez rozmyslenia kupovala, ale snažím sa predísť tomu :)

      Odstrániť
  6. Nádherné věci! Brala bych uplně všechno, takové věci vůbec nejsou na škodu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten neonovy nahrdelnik je krasnyyyyy,

    Lucy
    www.fashionvisionsss.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)