streda 23. mája 2012

Little White Dress


dress Lindex Kids, bracelet H&M and New Yorker and Topshop, heels Ann Christine, bag House, sunnglasses Gate


Zohnať najjednoduchšie kusy oblečenia býva najťažšie.
Krátke, biele šaty sú na leto ako stvorené, pripomínajú mi tie letné dni keď sa len tak prechádzate, "mlsáte" sladkú zmrzlinu... V podstate podobný deň ako včera, len v skrátenej verzií. Priateľ bežal na futbal a ja sa učiť. Ale dostala som k menu ešte ako bonus k prádielku neonovému,  malé ružovo-vlasé strašidlo!
Šaty sú z detského Lindexu, niekdy sa len tak prechádzam a pozerám detské veci, prekvapujem ma koľko krát sú krajšie, no a tie sladké farby! Teda prechádzala, prechádzala až mi do oka padli tieto. Sú síce až moc krátke, ale dávam si pozor na každý pohyb a aj neposlušný vietor.
Čipka ma nikdy nejako extrémne nebrala, ale na týchto šatoch je ako stvorená!
Čo vravíte na malé biele? Podla mňa, nutnosť letného šatníka!

Prajem krásny deň.

Julianna

14 komentárov:

  1. vždycky máš tak hezké fotky, kdo tě fotí? :)
    líbí se mi ten zlatý náramek, ten je z HM nebo NY?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nutnost!!! samozrejme ze nutnost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne saty taaka romanticka si v nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V tomto vyzeráš úplne skvele! Veľmi sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. These neon accessories look so great with the lace dress!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jsou paradni, yhle saty jedine z detskeho :))

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veci z detských oddelení sú občas naj! ako tieto šaty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wawm uzasne su tie saty.. snad aj ja natrafim na tie prave :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krááásné šaty! A boty jsou taky super ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Juli, sú skvelé!
    Sú krátke, ale máš v nich teda čo ukázať- už miliónty krát to tu píšem, ale chcem Tvoje nohy!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ta kabel a šaty dokopy su supr)
    a ano bola som v trnave na stanici:D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nejsou zas tak krátký=) kolik stály? třeba je ještě seženu:D
    (btw. tyhle boty jsem viděla nedávno na věšáku a říkala si, že to jsou ty nejošklivější boty na světě, na tobě nevypadaj tak hrozně, ale stejně se mi nelíběj:D...), ale na tobě asi vypadá všechno tak nějak dobře=)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)