sobota 14. júla 2012

2012-21=1991



Dnešný deň patrí u mňa medzi tie magické ako je napr. 13.12. keď je nielen Lúcie, celkovo dosť magický deň, plný čarov.
5.5 je tiež pekný dátum minimálne pre jedného, ale ten osudový pre dvoch, tým najkrajším a minimálne pre troch ľudí je aj ten 14.7. Predsa len 7+7=14.
Nemám pre Vás žiadny outfit, ale predsa len tento deň má veľa spoločného s mojou osobou tak som musela.
Nerada vravím osobné veci priamočiaro, preto chodím okolo horúcej kaše.
Presne o týždeň ma čaká tiež jeden síce nie magický v číslach, ale magický je pre nás v tom čo symbolizuje.
Tak pripíjam aspoň čajom na zdravie všetkým, to jediné je najdôležitejšie.
Krásny večer, víkend všetkým.

Julianna

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. poviem iba tak, že môžemv Londýne (a na iných anglických miestach) nakupovať legálne alkohol a v Las Vegas ma pustia do kasína pre milióny dolárov :)

      Odstrániť
  2. Magické fotky :) Pokud jsem pochopila správně, tak všechno nejlepší k narozeninám!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Julianna, všetko naj! :)

    xx
    Juliána :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)