štvrtok 5. júla 2012

Classic.


knitwear and t-shirt Zara, bikini H&M

Už som Vám písala ako som sa chystala do Viedne na výpredaje, tiež som písala ako sa mi to nepodarilo.
V stredu som sa zastavila v Zare nakúpiť si pár vecí vo výpredaji. Topánočky, svetríky, blúzky....a bohužiaľ odišla som sklamaná. Dokonca žiadne topánky ma neuchvátili, pravdaže áno, vybrala by som si, ale moja veľkosť v čomkoľvek akokeby zo sveta zišla. Dokonca všetko mi prišlo ako neformené handry hodené na vešiakoch, neviem, či to bolo tým, že väčšina vecí, ako cez zľavy je nahádzaná všade-kade, alebo tým, že je tam všetko popadané a natlačené medzi sebou, fakt neviem, možno krivdím, ale bola som sklamaná z tohto ročných výpredajov.
No dobre, nebudem tragéd, niečo som našla. 
-opäť som skončila pri svetríku, zamilovala som si ich. Tento má neutrálnu, chladnú farbu, na oboch stranách rozparky, na letné večery stvorené. 
-opäť fialový top, ale už som s tým sekla, toto bol posledný. 
-kedže jednofarebné nude plavky mám už dvoje na túto sezónu, povedala som si, že farby a vzory musia byť. minule som si už kúpila vršok a teraz spodný diel, dajú sa kombinovať s jednofarebnými dielmi. A majú rozkošné "kamene" na koncoch viazania. šup šup pre ne, jeden diel 2€. 

Takže skončila som pri mojej klasike jednoduchých topov a svetríkov. A som spokojná, že som si to pred tým vynahradila topánkami z Topshopu.
Prajem pekný deň, večer, noc, či už ho budete tráviť v pohode alebo na Pohode. 


Julianna

7 komentárov:

  1. to znám - když jdu fakt na jistotu, nic si domů neodnesu (nebo minimum, jako Ty) a když jdu jen tak kouknout do obchodů, odnáším si plné náruče hadrů :D..
    ty plavky mají krásný vzor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne podľa môjho gusta, taktiež vždy skončím pri jednoduchých topoch a čo, to vždy zíde ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty plavky! a za takovou cenu bych brala hned, ale neviděla sem neslyšela sem!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne veci :)))

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. haha tyhle plavky jsem si zrovna včera koupila ve žluté(oranžové měly všude vyprodané spodky-nevíš o tom něco? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moc hezke vsechno
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)