pondelok 20. augusta 2012

Summertime outfit.








top, white pants, ring, mint bracelet:  H&M
bag: Orsay
shoes: vintage

Teploty nám siahajú vyššie a vyššie. Mám rada teplo, ale čo je veľa to je veľa. Priemerných 23°C by mi stačilo. Potrebujem aby mi mozog začal pracovať na plné obrátky, ale takto je skôr prehriaty a trucuje.
Nehovoriac o tom, že zo všetkých strán sa na mňa rútia nové kolekcie na jeseň/zimu, plná je tmavých farieb, mäkkých a teplých materiálov, potrebovala som si užiť to čo tu ešte zostalo po tých letných.
Biele nohavice skoro vôbec nenosím, takže sa snažím ich častejšie brať zo šatníka a ladím ich ešte s ďalšími letnými hitmi, ako pásiky a mentolová.
O kabelke som vám minule vravela, teda vravela som o prekvapení, ktoré ma potešilo. Je nádherná, malá, sladká a so zlatými detailami. A ako druhá polovica sa dopĺňa s topánkami, akoby boli vyrobené pre seba. Len topánky majú cez 20 rokov.
Tento týždeň by som sa mala začať pripravovať na veľké veci, bohužiaľ naozaj veľké. Ale každý si tým musíme prejsť, zažiť, aby potom mohlo byť lepšie. A keď naozaj potom bude, bude už iba lepšie.
Čaká ma ten najsilnejší, najvšetko rok, musím nabrať veľa síl.

19 komentárov:

  1. Krásné, jemné a jednoduché:) Moc ti to sluší a ta kabelka je boží:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A na čo sa musíš poriadne pripraviť? :)
    nech sa ti teda darí!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta kabelka je sladká, moc se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásny outfit! a tá kabelka je úplne sladká :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to celé takové svěží!!
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. súhlasím s tebou 23 stupňov je ideálných :) pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. topánky sú super a aj kabelku si k nim fajn našla, ale nesúhlasím mne sa takéto teploty páčia, keď dni trávim na kúpalisku s najbližšími :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mentolovu ja teda mozem, takze za mna velky lajk:) To teplo ma uz nebavi,zacinam sa tesim na jesen a este babie leto je fajn. A drzim palce s tym co mas v plane:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekne to máš zladené :) a tá kabelka mmmm:) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. velmi sa mi to páči
    dlzka nohavic je super! aj cely outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty jí máš! To je ta nejdokonalejší kabelka! Už před dvěma týdny jsem na ní koukala v Orsay :) Bohužel bych jí neměla moc s čím kombinovat :(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. máš skvělý náramky) moc ti to sluší)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fajnový outfit, ta kabelečka je uplně wow. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zatraceně dobré botky a kabelka. Ta barva je naprosto úžasná.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Juli, tá kabelka je dokonalá, bože! Koľko stála? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a bol to darček, takže cenu nesmiem vedieť. Ale stojí niečo okolo 20 eur.

      Odstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)