utorok 14. augusta 2012

Sweet and sweeter.


Už minule som vám spomenula, že ďalší príspevok bude o sladkostiach. Nikdy som nedávala prednosť žiadnej sladkej vôni, či na tele, alebo na perách. Ale toto leto si ma to nejako podmanilo. 
Najskôr to začalo jedným balzámom a pokračovalo to ďalej a ďalej. 



Avon, Lollipop, balzam na pery
Môj starý limetkový putoval do koša, tak som ho chcela vymeniť za nejaký nový, tento si ma získal najskôr svojím obalom a potom doma aj vôňou. Jeho farba je ružová a jemne tónuje pery, žiadna extra farba, nič, ako to u balzamov býva zvykom. Tiež krásne vonia, ako som už spomínala, niečo medzi  nejakým lízatkom a žuvačkami pedro.


Avon, Secret Fantasy Star
Vôbec som nemala v pláne si kúpiť túto vôňu. Zatiaľ ma žiadna z Avonu nepresvedčila tak stopercentne, aby som si nejakú kúpila. Bola v akcií ešte s Secret Fantasy za cenu jednej. Mamina chcela skúsiť aké sú, táto sa jej moc nepáčila, ale mňa oslovila naplno! Dodnes som používala Calvin Klein Euphoria Blossom striedavo s Chanel Chance eau fraiche a ani jedna sa ani trochu nepodobá na nu. Pripomína mi Beyonce Heat, ktorú som používala jednu zimu, ale tak veľmi som sa jej presýtila, že som sa vrátila k mojej stálici. Možno sa mi to stane aj pri tejto, ale risknem to a objednám si ju.
Niekto by povedal, že vôňa je veľmi sladká a až príliš dievčenská, že sa možno hodí teen veku. Možno sa mi ten pocit sladkého dievčaťa páči a preto som z nej paf.
Takže kto má rád sladkosti (špeciálne cukrovú vatu) , okolo seba a aj na sebe chodte do nej!


Maybelline, Popstick, 030 Pink Lollipop
Proste som na lízatka, po tomto kuse som si to uvedomila. Cez leto si čoraz častejšie a častejšie kupujem čerešňové chupa chups a ešte aj používam tento balzam. Tá farba ma vždy očarí keď ho vyberiem z kabelky, proste zakaždým sa mi páči ta vôňa a obal. Proste jednotka tohto leta. I keď by som veľmi rada používala všetky tie farebné rúže čo mám doma, tento je praktický.

A konečne som mala včera na sebe moje boucle hotpants, ktoré som si kúpila pred rokom a mali premieru až včera.

Julianna

5 komentárov:

  1. Ten od Maybelline mám taky, ale jiný odstín, je super! Ta tyčinka vypadý oranžová, ale proti slunci je jasně růžová jako obal. Rty jsou potom úplně přirozeně růžové.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prvý mám tiež a je najhorší aký mám.Vôňa síce nádherná,aj obal,ale na perách je neznesiteľný,samá chémia,ale posledný vyzerá veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. haha, vypada to vsechno jako lizatko :)

    http://www.ivetsperspective.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten první balzám vypadá skvěle :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)