nedeľa 21. októbra 2012

Gold











sweater,hair cuff: H&M
black jeans: New Yorker
bag: Zara
heels: Asos

Ak je niečoho veľa tak je až priveľa. Niekedy mám síce chuť si dať na seba to aj to aj to, no ak chcete aby bol výsledok dobrý, nemôže to tak byť. Čím viac " stárnem", tým viac som presvedčená, že naozaj v jednoduchosti je krása.
Teda ak som si vzala tento sveter, ktorý je sám o sebe celkom dosť výrazný, nie je treba ďalšie doplnky. Vynechala som naušnice, náramky, náhrdelníky i prstene, jediné čo som ponechala je hair cuff a topánky.
Sveter mi už rok visel v šatníku, pravdaže aj s visačkou. Až teraz mi prišlo vhodné ho takto skombinovať, alebo som sa jednoducho odvážila si ho vziať na seba.
Lodičky so zlatou špicou som chcela dlho, a i keď čierne by boli klasiky a nosila by som ich stále, objednala som si tieto, už od leta ma niečim priťahovali.
A taška je tiež nová, veľká, jednoduchá a čierna, proste dokonalá. Jedinú vec, ktorú by som zmenila sú detaily na kabelke, ktoré by som chcela v zlatej, ale tak to nezmením. Preto, si veľa krát kabelku, topánky nekúpim, lebo zips a podobné veci sú v striebornej. Dúfam, že nie som sama ktorej takéto maličkosti vadia :)
Dnes som si dala dlhú a príjemnú prechádzku po lese. Keď už je zem plná červených, žltých a oranžových listov sa cítim najlepšie tam, čistý vzduch a teplé príjemné počasie. Ako stvorené na nedeľu.
Prajem všetkým krásny začiatok týždňa!


Julianna



16 komentárov:

  1. Moc ti to sluší a ta kabelka je perfektní!:) Sama podobnou sháním:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, tak dnešní outfit je mi "blízký". To hlavně proto, že tu vidím spoustu kousků, které jsem jen hloupě okukovala a nekoupila je!
    Lodičky jsou exkluzivní, to jsi vybrala moc dobře, líbí se mi, že nejsou klasické černé, jak sama říkáš.
    Kabelka Zara nemá chybu a i ta peněženka (?) co držíš v ruce je krásná, ta je taky ze Zary pokud se nepletu a právě tu jsem si chtěla koupit, ale zase jsem si odříkavala a teď toho lituju.
    Hair cuff je krásný, ten taky nemám, protože jsem stále nenašla správně velký, který by mi na culíku seděl jak má. V HM jsem viděla krásné i s kamínky a taky mi špatně držel.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dokonalé :) ten svetr se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. čo sa týka výberu topánok a kabelky, tak si v tom jednoducho profíčka :) a úplne som zabudla na tento svetrík !!! dúfam, že mi ho nevyžrali mole :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hm, ty lodičky jsou dosti originální a výrazné :) K tomu ten svetr a kabelka i s peněženkou, jo, povedlo se ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta kabelka je nadherna:) Presne tento typ jednoduchych milujem a lodicky so svetrom to iste :) Dnes je to teda pecka!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všechny gold věci, co máš na sobě jsou úžasné - a nejvíc ty lodičky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moc hezký! ty boty jsou úžasný a kabela taky!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. lodičky sú najviac !! :) krásne úplne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. WONDERFUL look....Your accessories are amazing, especially the SHOOOOOOES. I love that you celebrated gold so well in this ensemble.

    xoxox
    theefface.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sveter je na mna trochu sialeny ale tebe velmi svedci...a tie boty si "zabila" ehheh
    xxx

    http://cisarovenovesaty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)