štvrtok 11. októbra 2012

Two white cars.




Teraz to bude o trochu inom štýle ako inokedy.
Ja a autá, to sa nikdy nespájalo dokopy.
Teraz sa stali súčasťou nášho každodenného života. A i keď sa veľa krát sťažujem, nie je to také zlé.
Od vtedy si neviem predstaviť inej farby dokonalé auto, iba biele.
A vždy po víkende sa teším či uvidím nový pohár na poličke.
To je tiež jeden z dôvodov prečo som menej akčná, môj fotograf sa necháva rád fotiť.
Neupravujeme (áno dá sa povedať, že obaja, lebo sa stávam častým pomocníkom pri pridržiavaní dielov a "montovania" ) ho na bling-bling, ale na čisté línie a dobrý zvuk.

Čo vy a autá? Aké sa vám najviac páčia? Aká farba? Šoférujete, alebo sa nechávate voziť? Ja mám rada oba spôsoby jazdy.

A už sa polepším a nabudúce viac.
A tiež som tochu zmenila vzhľad blogu, niečo zložitejšie, ale stále jednoduché.
Julianna

5 komentárov:

  1. ten nový header je super!
    ja chodím najčastejšie pešo, bicyklom, busom a vlakom... keď sa pošťastí aj auto, tak som rada, ale vždy som len spolujazdec, keďže po úspešnom získaní vodičáku som nejako prestala šoférovať a bojím sa znovu začať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já auta miluju! A vlastním stejnou Hondu Civic jako máte vy :-) Akorát teda v červené barvě. Miluju rychlou jízdu (ale vždy bezpečnou) a vždy si řízení vychutnávám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v jednoduchosti je krasa a sila
    + Přidávám moji malou pozvánku na GA http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja nejako nevnímam, nevšímam si autá. :) Ja som skôr na motorky, ale nie také "obyčajne" cestné, ale tie pretekárske, motocrossové :D
    A inak strašne krásny dizajn blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)