sobota 13. októbra 2012

Yesterday




sweater: New Yorker
bag, top, pants: H&M


Niektoré veci netreba siliť. Buď sa darí, alebo nie.
Vplyv počasia doľahol aj na mňa. Takže opäť zázvor a citrón.
Včera sme mali rýchly plán, ktorý znel super, dokonca by aj bol, keby som neprecenila svoje sily.
Toto je najlepší sveter na pochmúrne dni, celá sa do neho zabalím a dokážem prežiť. Biely top a čierne nohavice je klasika, ktorá mi vyhovuje keď všetko okolo je zle.
Fotky tiež nie sú stopercentné, chcela som skúsiť "nový objav" spraviť z videa foto. Kedže výsledok nie je dokonalý, vrátim sa k pôvodnej metóde.
Ale aby som nebola úplne negatívna, začala už posledná séria Gossip Girl, som zvedavá ako sa to bude vyvíjať.  Sledujete aj vy?


Julianna


10 komentárov:

  1. čo ja viem, tie boty nie sú moja šálka čaju ale sveter a taška sa mi veľmi páčia .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prosím prosím, cez čo pozeráš gossip girl? ;) a krásny sveter!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cez uloz.to, normálne býva premiéra vždy v pondelok, no v stredu tam nájdeš nový diel aj s titulkami verziu.
      a ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Super boty!
    Já jsem taky teď chytila nějaký bacil, brzo se uzdrav!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na tej druhej si strašne zlatá! :)
    A ten sveter je mega!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super relaxed look! ty boty se mi hrozne libi, ale ja uz jsem na ne stara :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. náhodou milé fotky ;) a pekne sa usmievas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pozerám ešte len piatu sériu tak hádam sa dopracujem aj k tej šiestej lebo neni moc času :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)