nedeľa 25. novembra 2012

Purple




sweater: C&A
pants: Asos
jacket, earring: H&M
bag: Topshop
boots: Zara


Mám pocit, že už ani cez víkend nestíham svetlo. Ak sa dá vôbec to vonku svetlom nazvať.
Ráno sa budím a vonku akoby sa blížilo k večeru, cestou do školy to isté a zo školy už naozaj večer je.
Hmla je nonstop, na jednej strane sa mi páči na druhej by som už privítala kúsok modrej oblohy nad hlavou.
Veľa vecí nestíham, čas akoby plynul rýchlejšie a rýchlejšie a keď sa posadím tak ešte viac. Naozaj je to tmou.
Ak chcem ísť spraviť pár fotiek seba, bežíme pred  mrakmi, predbiehame hmlu a aj tak nie sme úspešní.
Ale tak snažím sa. No toto počasie má jednu dobrú stránku, núti ma sedieť doma, rozmýšľať nad veľa vecami, dokonca sa pripravovať do školy.
Cez víkendy trávime viac času na gauči, v teple a s vínom, uvažujeme nad nesmrteľnosťou chrústa.
Včerajší večer sme si užili na elektrických motokárach, niečo medzi tou s klasik motorom a autodromom.
Síce som bola časovo posledná, ale také drifty ako ja nedal nik! Pravdaže ten čas by bol vynikajúci, ale zasekávala sa mi noha na plyne (to som mala nízke topánky!).
Ak by ste niekto nevedeli čo v tieto tmavé denno-nočné dni robiť a máte chuť na trochu adrenalínu úrčite vyhľadajte nejakú dráhu a skúste to
(v Piešťanoch blízko Kauflandu, Trenčín za mostami pri strednej umeleckej škole, alebo Honde).

A dnes mám teda aj pre vás výhercu giveaway.  A je to Simona  (komentár číslo 23).




Prajem krásny týždeň.

Julianna

14 komentárov:

  1. supers! a ah ja už sa k tej sivote za oknom ani nevyjadrujem. hrozné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo, tohle ti strašně sluší, super jedovatá barva na oživení šedi ulic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. strašne ti to sekne :) P.S.:Robím vianočnú GIVEAWAY! :)

    http://dailycupofmode.blogspot.ch/2012/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem krásne za výhru, som naozaj veľmi rada a spríjemnilo mi to deň :)))) Teším sa na laky! ♥
    A outfit je super, kombinácia fialovej a čiernej sa mi páči, ale topánky su proste NAJ :)))

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfektné!celé sa mi to veľmi páči!netušila som, že fialová dokáže tak dobre vyzerať s čiernou :) a inak veľmi by ti slušali krátke vlasy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelá si! celá tá čierno-fialová kombinácia je na Tebe úplne skvelá! :)
    a máme rovnaké pocity, tiež nestíham skoro nič :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta fialova na fialove vypada dost zajimave! stejne tak bunda/kabat, fakt povedene ;) A kde jsi byla posledne na vylete?

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)