nedeľa 18. novembra 2012

With and without









parka, shirt, necklace:  New Yorker
pants, sweater, hat: H&M
bag: Lindex
boots: Zara

Po týždni sa ozývam.
Prepadla som khaki farbe. Ak skočíte do New Yorkeru, tak tam nájdete čo len chcete v tejto farbe.
Ten obchod ma prekvapuje viac a viac. Našla som tam i túto parku. V istej rovine ju ešte znesiem na sebe.
Pôsobí tak trochu "homeless", ale snažila som sa ju zladiť tak aby som sa vyhla tomuto efektu.
Spojila som ju ešte s blúzkou a svetríkom, ktoré sú až do sivej farby.  K tomu celému som pridala i čiapku, ktorá je bordó a s khaki na mňa pôsobia ako dobrí kamaráti.
Čiapky nosím až keď príde do najhoršieho, ale dnešné mrholenie ma donútilo ju vziať skôr.
Dnes boli navštíviť srnky a iné zvery im blízke. Dávali dosť dobré pózy, na foto sú už zvyknuté. Ak bývate náhodou v okolí Piešťan určite chodte sem. Reštaurácia a v jej okolí majú výbeh zvieratká.
A vo štvrtok sme boli na Twilight_Breaking Down2. Nie som extra fanúšik, ale tá príroda a hudba majú niečo do seba. A bola som celkom prekvapená, že sa páčilo aj priateľovi. Videli ste, plánujete, alebo vás to nezaujíma? Som zvedavá :)
No a niektorí ste určite boli nakupovať vo štvrtok i kolekciu Maison Martin Margiela x H&M. Ja som to na poslednú chvíľu vzdala. Nakúpili ste niečo?
Dúfam, že ste mali všetci fajn víkend i týždeň.

Giveaway
Julianna

14 komentárov:

  1. ta čepka ti sekne, k blond vlasům vypadá super, asi si zajdu taky koupit.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkný outfit!:)
    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzera to perfektne :) Aj mna NY prekvapil, doteraz som tento obchod mala zaradeny pre ..nastrocnych, ale vcera som si tam kupila zimnu parku a lutujem, ze som nepozrela aj nejaku bizuteriu lebo Tvoj nahrdelnik je krasny :)
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný :) Jinak mě NY dost překvapil, dnes jsem tam byla a opravdu mají pěkné věci, řekla bych, že i s kvalitou jdou nahoru. Mají úplně stejné věci v army stylu, jako třeba v Zaře nebo Topshopu a o dost levné, takže si tam teď chystám pár věcí koupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mam ráda parky, nevadí mi ten homeless vzhled a nejlepší je, že se dají nosi i uplně "nehoumlesácky"
    čepice ti podle mě sedne víc než pavlíně

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherný řetěz, mám ho také a už ho nedám z krku:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. parka k zime patrí, takže ju schvaľujem ;)) ináč Twilight u mňa nula bodov, nemám ani poňatia o čom to je..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. U Furmana je najlepsie!:D Podobnu capicu hladam, tak dakujem za tip, pojdem prehladat HM a budem tajne dufat, ze v nej nebudem vyzerat (ako v poslednych 20) dementne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. plný súhlas čo sa týka new yorkera, ale aj tak sa tam ešte nájdu kúsky čo nie sú zrovna najkvalitnejšie a vypýtajú si 50 € :D
    khaki a bordo sú teraz moje najobľúbenejšie kombinácie :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)