štvrtok 6. decembra 2012

No chocolate in my shoes.




V utorok sme si užili skvelý deň vo Viedni.
Viedeň mám veľmi rada, síce tam nechodím často, ale aj tak. Dokonca začal aj poletovať sneh, ktorý sa potom menil na dážď, ale pri príchode domov ma už čakala snehová nádielka.
I keď by sa dalo veľa vecí vylepšiť na tom dni, som rada, že som si pozrela na vlastné oči Dana Flavina v Mumoku, ale tiež niečo od Kosutha a na piatej fotke Sol LeWitt.
Musím povedať, že okrem toho ako sa mi páčia inštalácie neóniek od Dana Flavina, tá výstava bola vysoko fotogenická.
Podobné svetelné inštalácie som videla už  od Francois Morelett, no tie ma až tak neoslovili práve ako Dan Flavin. Tieto veci boli oveľa lepšie nainštalované v priestore, priestor bol využitý v prospech diel a vynikali. No práve Morelettové veci v Pompidou namňa pôsobili ako keby splývali s prostredím. I keď samotné diela boli zaujímavé, v príliš osvetlenom priestore zanikali. Práve preto sa mi Dan Flavin páčil viac, svetlo, ktoré unikalo z jeho diel nebolo narušené nejakým cudzím parazitným osvetlením, ktoré by kazilo dojem.
Pravdaže sme potom nevynechali návštevu Forevr21, i keď som nemala moc náladu nakupovať, kúpila som si kruhový šál a čiapku v rozkošnej cukríkovej farbe. Predsa len červený nos je už každodennou výbavou na cestách.
Teraz by to chcelo sa vrátiť a spraviť vianočné nákupy, nemám ešte ani jeden darček!!
A vy čo už pripravený na Vianoce, alebo ste ešte len vytiahli sladkosti z topánky. Mňa tento rok Mikuláš obdaril cerálkami, žiadna čokoláda, on vždy vie čo sa hodí.
Prajem krásny deň.

Julianna

14 komentárov:

  1. Máš nádherné boty! :) I kabelka je skvělá :) V.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ani ja nemám ešte vianočné darčeky a ako pozerám na všetky povinnosti a všetky úlohy do školy tak neviem kedy sa prinútim do ich zháňania :D
    a strašne pekne sa usmievaš, a na tej prvej fotke ako malé bábo ktoré dostalo svoj vysnený darček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wuaa, tie foto s cervenym pozadim su super!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie cervene fotky su super,ja vieden milujem hrozne moc skoda ze sa tam nedostanem:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluju Víden, letos podruhé a příští rok stopro zase :)
    A ty červené fotky, wow!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moc ti to slusi:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja sa chystam do Viedne asi buduci vikend! Strasne sa tesim! Uz sa do nej odhodlavam sama, asi ze 4 roky (lebo predtym som vzdy chodila s tetou autom, alebo zo skoly busom ale sama som tam vlakom nikdy nebola) tak hadam to zvladnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vlakom je to najlepšie a aj celkom výhodné. neboj to zvládneš je to super, ja by som kludne išla aj sama :)

      Odstrániť
  8. nádherné fotky
    ach ja tento rok vieden vynechám ale takisto ju milujem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. So cool pictures!
    Would you like to follow each other? :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tie fotky s cervenymi neonkami su skvelee :) A tiez by som rada pre Vianocami este stihla Vieden, verim, ze tohto roku mi to uz konecne vyyyjdee...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie červené photos sú skvelé!
    božr, Forever 21 mi ani nespomínaj! :) chcem tam ísť čo najskôr :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)