pondelok 4. februára 2013

pruhy na viac spôsobov

Už dlho som nevytvorila nejakú koláž. Dnes mám voľno tak prečo nie.
Ako tému som si vybrala pásiky/pruhy, hlavne preto, že sú jedným z kľúčových trendov na jar/leto.
I keď som v minulom výbere z top prehliadok ich neukázala na maximum mám ich veľmi rada. Tie klasické, čierna-biela mám na nejednom tope doma, modrá-biela na saku, ružová-biela topy, a minulý rok cez leto mi pribudli i nohavice pyžamového štýlu vo farbe caffe-latte. Takže pásiky naďalej u mňa vedú.

Ja vám chcem ukázať ako tento trend nosiť a nie vždy musíte vyzerať ako od Marca Jacobsa.
Najradšej mám veci praktické, ktoré sa dajú nosiť každý deň.




Tento prvý je trochu viac klasik, na každodenné nosenie, napríklad do školy, práce, nákupy.
Podobné sako vlastním aj ja (môžete vidieť tu), inšpiráciu som brala zo seba samej ako ho najviac využívam ja.
S klasickými jeansami úzkeho strihu a bielym tričkom sa nedá nikdy nič pokaziť.
top, sako, džínsy sú Topshop  myšie balerínky, srdiečkový náramok a taška je Asos, hodinky Michael Kors,  lak Sephora by OPI (Pale Is The New Tan)



Pásikový top je jedným z must-have šatníka, teda aspoň podla mňa, niečo ako biela košeľa. Hodí sa úplne ku všetkému a či sú pruhy trendy, alebo nie vždy ho využijem. Najradšej nosím s krátkymi džínsami.
Tento krát som ich vymenila za dlhé a bledé, na leto ako stvorené.
Klasiku som doplnila farebným náhrdelníkom a šiltovkou. Normálne uvažujem nad tým, že si ju aj kúpim, či už na normálne nosenie, alebo pri vodu, len dúfam, že sa v nej nebudem cítiť ako pár rokov späť na koncerte Turbo boost.
top, topánky a  skinny jeans sú Topshop, náhrdelník a šiltovka Asos, taška Marc by Marc Jacobs, rúž Maybelline




Pásiky na šortkách sú mega letné a stvorené na to aby sa kombinovali s plavkami, najlepšie neónová.
Tričká s nápismi som si v poslednej dobe naozaj obľúbila, najlepšie čierna na bielej a biela na čiernej.
Kombináciu čiernej a bielej som doplnila o neónovú v štýle summer festival! A aby bol tento festivalový look ponechaný tak aj topánky, ktoré sa mi úprimne vôbec nepáčili, no začínam im prichádzať na chuť.
top a krátke džínsy Topshop, neónový náramok McQ Alexander McQueen, zlatý náramok Alexander McQueen, taška Proenza Schouler, lak  Illamasqua (Rare)



Posledná koláž je vytvorená ako "party outfit". Kombinácia je trochu odvážnejšia, teda aspoň na môj vkus. Jasná fuksiová farby a vertikálne pruhy by som si obliekala naozaj iba na party.
Peplum a puzdrová sukňa sú super dvojka, ktorá vie vytvoriť krásnu ženskú postavu a k tomu klasické, vysoké, čierne lodičky.
Ako taštičku som zvolila "clutch" tak zvané psaníčko (WTF listová kabelka?) možnosť drahšej, ktorá už nepotrebuje žiadne iné doplnky ako sú prstene, náramky.... Úplne postačí jenoduchý čierny, magický, no elegantný lak na nechty. A lacnejšia verzia minimalistického psaníčka ku ktorému si môžete dať náramok i prsteň. Ja som si najviac zamilovala tieto zlaté, nosím ich ku všetkému.
peplum top, puzdrová sukňa sú Topshop, clutch na ľavej strane Jason Wu, prstene H&M, lak Sephora by OPI (What's a Tire Jack?) , naušnice Tory Burch, clutch na pravej strane Asos, lodičky Saint Laurent



Dúfam, že som inšpirovala k tomu ako využiť trend, ktorý sa už síce dávnejšie nachádza v našich šatníkoch a obchodoch, no dizajnéri sa rozhodli nás pásikmi úplne zaplaviť, alebo nám aspoň spôsobiť bolesť hlavy pri pohľade na ne. 
Tak čo vy máte v šatníku pásiky, alebo sa ešte len na ich lov chystáte? Ja som už asi zabezpečená, a ak náhodou by mi ešte niečo pásikové pribudlo, jedine nohavice. 



Pekný večer.
Julianna

7 komentárov:

  1. Vau, pekné koláže si vytvorila. Mne sa najviac páčia posledné dve! Sú skvelé. Ja pásiky mám asi na jednom tričku.. :D Ak sa budem chystať na pásikový vzor, tak možno také tie kraťasy by sa mi páčili :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kazdu jednu kolaz by som si na sebe vedela predstavit, takze parada:)) A uz hrozne dlho uvazujem nad kupou siltovky, ale stale vo mne nenastal ten uplny pocit presvedcenia:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektne
    ta posledna sa mi pači najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvele kombinacie :) Aaa tiez som zvazovala flexu, hoci silno hiphopove casy ma uz presli :D Ale ked si ju v obchode skusim, tak ma stale zaplavi taka nostalgia, ze mam chut si nejaku kupit..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som plnohodnotne pasikavo inspirovana...skvele! vsetko chcem heh!
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)