nedeľa 21. apríla 2013

I´am flying with the sneakers.






shirt, sunglasses: H&M
jeans: Lindex
socks: Calzedonia
bag, neon bracelet: House
sneakers: Nike 


Včera sme mali v pláne lietať. Tak som si vzala Nike aby sa to naplnilo. Celý to pôsobí tak jednoducho, no veľmi pohodlne. A viete aký som detailista, takže hneď keď som uvidela tie ponožky vedela som, že musia byť moje (dobre si ma Mr. Amer vychoval na tie detaily!).
Bol to krásny, slnečný deň. No bohužiaľ sa po ňom cítim tak trochu ako keď si dáte veľkú Milka čokoládu a myslíte si, že to hneď vycvičíte. Proste, mala som sedieť doma a makať, ale v konečnom dôsledku som si prevetrala myseľ a dnes si to odmakám (brušáky po Milke). Ak zvládnem najbližšie dva týždne, tak zvládnem už všetko a budem behať, lietať zo strany na stranu.
Včera som si skoro ulovila ananásy, bohužiaľ sa rozpadli skôr ako som si ich chytila do ruky, no mikina už nervózne čaká v šatníku!
A aby som nezabudla, veľmi ma potešila slečna, ktorá sa mi prihovorila, hneď som mala lepší deň ;)

Prajem krásny a slnečný deň.


Julianna

17 komentárov:

  1. love the sneakers and the socks!you look great!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, nejvíce mě upoutaly ty ponožky :D zajímavé. Ty botky jsou super :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tenisky s těma ponožkama! mega super detail!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne! a ten detail s ponožkami, tým si ma dostala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super je to zladené celé ale aj tak si myslím, že tenisky to kazia:D

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá prvá fotka :3 a tie ponožky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásna :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj,muzu se zeptat odkud mas ty nádherne air maxy? dekuji Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem
      A sú kupované už dávnejšie na queens.cz . Ale nájdeš tam aj aktuálne dobrý výber tenisiek. A pár kusov mávajú aj na Asos.com . Dúfam, že som pomohla ;)

      Odstrániť
  9. Moc ti to sluší! :-)
    Jsi krásná!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super super super a ta prva fotka a tendy su super!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nice outfit !! :)
    what about follow each other?

    have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)