nedeľa 28. apríla 2013

Purple hat










hat: Topshop
blouse: H&M
shorts: New Yorker
bag: Lindex


Zvyčajne klobúky nenosím, ale teraz je všetko inak. Zamilovala som si ho, tak ako aj neforemnú košeľu so šortkami. Asi je to nejaká reflexia na počasie. Vonku je naozaj krásne, som prekvapená z toho ako všetko naraz kvitne. Nepamätám si, že by zlatý dážď a slivky kvitli naraz, ale dobre teda. Najradšej by som spávala pod stromami zaliata trávou a kvetmi.
V piatok som odovzdala baklárku, síce tým to nekončí, cesta je ešte ďaleká. Ale jedna (z tisíc) starostí opadla a tak sme sa v sobotu s Eleonórou vybrali na Dobrý trh. Dali sme si tmavé pivko, veď  mozog sa zregeneruje za mesiac, unavili sme sa, pofotili a pobúrili pár ľudí, čo je teda na mňa dosť, väčšinou som tichá voda (hm, teda ako sa to vezme). Klobúk mi odfukovalo, ako aj bazalku zo šalátu, ale bol to vynikajúci deň.  Pokojne aj takých viac.
Užívajte si krásne dni, a majte sa všetci výborne!


Julianna

22 komentárov:

  1. úplně tě ten klobouk rozzářil!
    ta barva je perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oo toto je veľmi super! ten klobúk je krásny a pristane ti!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne sandálky!! z kade prosíím (nevidím to v popisku..buď som slepá, alebo to tam fakt nemáš:D)?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sandálky sú z čínskeho obchodu, a nie veru to tam nemám napísané :P lebo to nie je moc konkrétne.
      A ďakujem ;)

      Odstrániť
    2. z čínskeho? fakt? podobné som videla v zare aj v bershke preto som sa pýtala a sú fakt super!

      Odstrániť
    3. ja som tiež pozerala v Zare, no potom keď som sa konečne rozbehla už ich nemali a tieto boli za 7€ takže nebolo o čom, skús pohľadať, určite ich ešte nejaký budú mať . Dokonca bolo aj viac farieb.

      Odstrániť
    4. tiez som sa chcela opytat to iste ako Foly :)
      nádherné sú!

      Odstrániť
  4. nejlepší je, jak ti ladí s rtěnkou!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau, tak ten klobúk ti neskutočne pristane, aj ja si asi nejaký kúpim. Je to taký fakt super a štýlový doplnok. No a kraťasy s neforemnou košeľou sú super tiež, ja takéto outfity milujem a milujem aj všestrannosť, teda že sa dokážeš obliecť do hocičoho či nízke sandálky alebo opätky alebo šedé oblecenie a potom pestre..atd atd to ma najviac bavi.. nie som veľmi zástancom toho, že niektoré blogerky sú stále len v jednom a tom istom a nepohrajú sa s farbami alebo inými kúskami oblečenia. Ty ma vždy niečim prekvapíš :) Teraz konkrétne klobúčikom, a ešte v akej farbe! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow, what a very nice look, short and black tights nice combination. Love the shoes
    you are charming !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sweet outfit! Love the pop of color with the hat :)

    http://www.superficialgirls.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. z tej košele by som urobila šatyy, bolo by to mega:))

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jééj ten je krásnej! taky jsem si nedávno v topshopu jeden ulovila, mám ho teď na blogu, tak se třeba podívej!!! ale ta fialová, ta teda je!!!
    http://luckapucka.blogspot.com/2013/04/leopard-is-back.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásna kombinácia - výrazný rúž a klobúk:)

    lapkindressbox.blgospot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. poburila? neviem si to predstavit :) a kombo je skvele , hoci ta kosela je uz na mna moc oversized :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. klobouček má nádhernou barvu :) moc se mi líbí ta jemná kombinace s barvou na rtech!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jeeeej, tady ti to taaaak slusi! Ten klobouk se fakt podaril, i sladeni se rtenkou ;)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)