štvrtok 6. júna 2013

June Wishlist




Ešte pár dni budem neaktívna. Teda ja som aktívna, ale úplne inak ako si prajem. Kedže sa snažím, makám ako len vládzem, odmenu si zaslúžim. Nech už ten deň dopadne akokoľvek.
To že mám rada jednoduché veci, biele, čierne už omieľam dostatočne, takže idem zasa.

#ZaraLeatherSandal
Už minulý rok som chcela podobné, ale zakotvila som pri iných čiernych sandáloch. A kedže čiernych topánok na vysokom opätku nikdy nie je dosť, hodia sa aj tieto.
#ZaraCityBag
Už dlhšie uvažujem nad nejakou bielou, púdrovou, krémovou kabelkou. Už som si prešla tisíc druhov. Táto sa mi pozdáva najviac, no vadí mi, že má strieborné detaily, ktoré ja nenosím skoro vôbec. No možno sa na to povznesiem ;) A je dosť veľká!!
#Nikon , nový objektív 
Chcem lepšie, kvalitnejšie fotky, leto bude dlhé, ja si ho chcem užívať a mať z toho čo najlepšie spomienky, ktoré si chcem dobre zaznamenať.
#H&M bracelets
Také letné, festivalové a trochu aj strieborné a fialové!
#AsosSilverRings
Zlaté už mám a aby som mala čo nosiť k bielej kabelke, musia byť strieborné.
#NikeAirForceOneMid
Tenisková pohodlnosť v štýle Mickey Mouse musí byť, áno presne také mám nohy v týchto botičkách.
Už niekoľko krát boli skoro moje, ale kedže to je dosť "ikonický" model, moje číslo nikdy nie je. A bolo tomu aj tak minule keď som ich našla "za facku". Ale dúfam, že moje čakanie sa oplatí a miesto nich si už nekúpim ďalšie opätky.


Takže už som si scelila moju motiváciu a idem makať. Ešte mám toho dosť.
Užívajte si dni, vonku vyšlo slniečko a dúfam, že na všetkých miestach, ktoré sú postihnuté to bude len lepšie. Nech už mám konečne teplo a leto.


Julianna

7 komentárov:

  1. ty lodičky/sandálky bych brala, taky je mám na wishlistu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oh tie sandálky už má každý, to si nekupuj:)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa páčia, že sú také jednoduché, minimalistické a hlavne čierne. Aj keby boli/neboli "trendy" tak by som si ich kúpila, ale človek nikdy nevie, možno budú nepohodlné.

      Odstrániť
  3. sandály sú veľmi pekné :) klasika, ktorá nestarne :)

    follow each other? :) http://www.blogger.com/home

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2013/06/prodam-lodicky-ana-lublin-ohlasuji.html
    tie boty predava jedna blogerka,mrkni :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ;)
      ale v podstate také isté som si kúpila minulý rok.

      Odstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)