sobota 22. júna 2013

Pink & Gray






top: Topshop; shorts, necklace, bag: H&M; ring: Asos; sandals: no name


Celý víkend trávim s Eleonórou. Včera sme nakupovali, večer sadli na drink a dnes pokračovali v nakupovaní, a pravdepodobne aj drinky budú.
Dnes bol horúci deň, pili sme šťavy, jazdili sem a tam a fotili, skôr vtipné ako vážne.
Na seba som si dala to najpríjemnejšie do tohto počasia čo som mala, teplákové trenky a teplákový top. Páči sa mi ako sa vzájomné prepájajú, také pyžamko, opäť.
Kedže včera som mala deň bez čiernej dnes som pomocou nej "ohraničila" dĺžku outfitu. Zvolila som doplnky "rose gold". Aj keď mám rada túto farbu narábam s ňou primerane, aby som sa jej nenasýtila rýchlo, čo je dosť možné, je to taká romantická farba.
Ako trávite vy horúce dni? Ja mám pocit, že všetci vychádzajú von neskoro večer keď sa ochladí, včera som sa cítila ako v nejakom prímorskom letovisku. Večer je ovzdušie naozaj super.
Prajem krásny víkend.


Julianna

7 komentárov:

  1. moc hezké a muselo to výt i super pohodlné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sandálky, kabelka aj rose gold doplnky sú úžasné... Zišla by sa mi nová kabelka. V nejakej neutrálnej béžovej. Ja sa usí priznať, hanba alebo nie, mám len 2 poriadne kabelky, ktoré vždy striedam a sú čierne. S ostatnými som urobila radikálnu vec, a teda že som ich vyhodila, pretože mi ta len stáli a niektoré už boli opotrebované. Takže asi najbližšie bude honba za kabelkou. :D
    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jak jednoduché a přesto tak krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tady krásně vynikly tvoje skvělé nohy, vedra ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nejaké bežové sanddálky by k tomu išli viac ale aj tak dobre:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Invázia rúžového zlata go, go go! a super lak! taký nepolapiteľný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se mi libi ta kabelka a celkove kvuli pozadi a kompozici ty prvni dve, moc povedene!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)