štvrtok 1. augusta 2013

letné noci






Fotky sú dva víkendy späť. Užívali sme si neskoré večeri, prebdené noci a krásne rána. Festivalovali sme ja, ona, on, všetci. V piatok, sobotu, pondelok, stredu, piatok sobotu....A ták, veď to leto.
Naladila som sa festivalovo. Topánky nie sú príliš teplé, akurát na chladnejší večer a do prachu. Biele tričko, klasické džínsy a parka.
V nedeľu sa vráti môj šuhaj a mám pripravených pár noviniek, ktoré uvidíte čoskoro na blogu. Dúfam, že vás potešia tak, ako potešili aj mňa.
Zatiaľ si užívajte tento post, ktorý tu na nejakú dobu pobudne, nemám nič iné. Som to ja.
A pekný vstup do víkendu, idete niekde žúrovať cez víkend? Podelte sa!
A na sebe mám parku, okuliare a  džínsy New Yorker, boty nemajú značku, tričko je Tally Weijl a jemne sa črtajúca kabelka na druhej fotke je Lindex.
Pekné dni.

Julianna


9 komentárov:

This is place for your opinions, thanks! :)