štvrtok 5. septembra 2013

purple suede jacket



Je iba pár vecí (tých materiálnych) , ktoré ma dokážu úplne nadchnúť. Naozaj musí vo mne tá vec vyvolať mega pocit aby som vedela, že to je to pravé a je mi jedno ako sa k tomu dostanem. Tak tomu bolo pri teniskách #nikeairforceone , ktoré som chcela už dávno a tento rok som si ich konečne kúpila.
Minulý rok som tak našla nádhernú bundu, bohužiaľ už iba v červenej a červená, no červená.... Síce bola pekná, super všetko, ale tá bordová po ktorej moje srdce túžilo  bola vypredaná. Ach!
Túto jeseň som chcela presne takú istú, bordovú a brúsená koža, ale poznáte to, ako náhle máte niečo v hlave tak to z nej nevyženiete. Našťastie existuje #mangooutlet (yeah hashtag!) kde mali presne tú za polovičnú cenu, posledný kus a moje číslo, no nekúp to! Tak som kúpila.
Kožená bunda je základ šatníka, využijete ju dnes, zajtra, k šatom i nohaviciam. Na jeseň ideálna, a nie iba na tú teraz, ale aj na ďalšie a ďalšie.
Mohli ste ho  vidieť u Jules, Andy, Aimee,  Chiary a ták ďalej...
Takže už mi chýbajú iba ideálne kotníkové topánky a čau jeseň.
V sobotu odchádzam, ale mám pre vás pripravené niečo z tých chladnejších dní a potom dúfam niečo z teplejších.
Čo vy, máte svoju obľúbenú bundu na jeseň?

Prajem skvelé dni!
Julianna

6 komentárov:

  1. podle toho jak to popisuješ ses do té bundy musela vážně zamilovat! :) je pěkná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow ta barva je uzasna!!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tá farba je naozaj božská! viem si ju na sebe živo predstaviť :D:D:D tebe určite pristane, pretože máš blond vlásky..teším sa na outfit v nej :)) a konečne som našla aj ja svoju najobľúbenejšiu jesennú koženku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je úžasná a ta barva je opravdu krásná :)
    Přesně jak říkáš, kožená bunda je základ šatníku a dá se prostě nosit furt a kombinovat skoro s čímkoliv, těším se na outfit s ní.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je naozaj uzasna, uplne nadcasova! Ja zboznujem na jesen trenchcoaty mam jeden z Manga uz asi aj 4 roky ale je bozsky!

    Pozyvam na giveaway o BIELENDA BALICEK!tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta je božská, chápu tvé nadšení.. naprosto! :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)