streda 9. októbra 2013

leather ankle boots

Sú veci (materiálne) , do ktorých sa dá zamilovať, dokonca na prvý pohľad a všetko čo príde potom už nie je to, čo máte zafixované v hlave.
Ja to tak mám väčšinou (aj pri nemateriálnych). Keď mám nejaký nápad, myšlienku, ťažko mi niekto vyhovorí, že to mám zmeniť. Tak je tomu aj pri týchto topánkach, ťažko som hľadala iné. Keď na ne hodili zľavu, nebolo o čom.
Už na konci leta som mala v pláne si kúpiť na jeseň nejaké topánky z hladkej kože na nízkom opätku, ale nie v čiernej farbe. Jedny čierne mám, aj keď už teda stopa času na ne dolieha.
Tieto sú presne to čo som chcela a potrebovala. Horšie to bolo, keď prišli domov a ja som zistila, že moja pravá noha je väčšia ako ľavá, ach tá ľudská asymetria. Pravdaže, nejako sa to spravila, pravdepodobne sa noha za noc zmenšila.
Čo vy a vaše vysnené topánky na jeseň, už ich máte, alebo už hľadáte zimné?




Julianna

7 komentárov:

  1. ty jsou perfektní!!!! ♥ tuhle barvu miluju

    OdpovedaťOdstrániť
  2. majú skvelú farbu !! :) a ten štýl topánok sa mi tiež veľmi páči - hlavne tie ramienka na členku :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie boty sú krásne, ale odrádza ma zips na päte, s tým nemám dobré skúsenosti:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí ta barva, v kombinaci ze zlatou bude vypadat nádherně :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. outfit post co najskor s nimi :) !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ach! ty mě svými úlovky vždy úplně zničíš :D nádherné, přenádherné jsou!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)