sobota 16. novembra 2013

beauty: gold, gold oil




Keď ma niečo v kozmetike naozaj dostane tak sa o to rada podelím, inak nie som moc odborník na krémiky, rúže, make-upy... Keď niečo objavím a zaujme ma tak sa k tomu vrátim.
V poslednej dobe ma naozaj dostali oleje. Olej na vlasy, na telo, do sprchy, do šalátov, no všade.
Je to také tekuté zlato.
Čo sa týka značiek od ktorých produkty sú, tak vždy ma s nejakým výrobkom fakt naštvali, tak tieto mi to vynahradili na plnej čiare.  Naozaj som ešte nenašla náhradu!


  • Bourjois, Gommage de réve
Kedže s sprchovými gélmi od Bourjois som nemala dobré skúsenosti sama by som si ho nekúpila. Bol ako darček v časopise a som veľmi rada, že sa mi dostal do rúk. Určite si ho zaobstarám opäť.
Obsahuje jemný peeling, ktorý je tak akurát. Jeho vôňa je úplne "teplá", prenikavá, hlboká, tajomná... a vždy celá kúpelňa krásne rozvoniava. Má zlatistú farbu, niečo ako med, no a krásne vonia, to už som vravela? ;)


  • Gliss Kur, Oil elixir hair repair
Aj keď už som bola v tom, že moje vlasy sú super a olejček nepotrebujú, mýlila som sa. Dlho som zvažovala aký, aj keď mi čierna rada GK nevyhovovala, siahla som po ňom.
Jeho konzistencia je hustejšia, ale aj keď moje vlasy sú suché iba pri končekoch, vyhovuje mi. Vždy ho použijem do jemne vysušených vlasov, ale iba na končeky. Niekedy keď si robím môj big styling rozumej, klasika dám si mililililiter na prsty a jemne si prebehnem vlasy aby neboli rozlietané.
No a vôňa je opäť hot a najradšej by som sa do neho ponorila celá.


  • Garnier, Ultimate beauty oil
Olejov na telo som už vyskúšala dosť, krémov a mliek tiež, ale nič nie je tak dobré ako tento Garnier olej. Fakt je olejový, nie "suchý" ako iné, ale fakt mastný. Kombinácia s Bourjois sprcháčom je to neskutočné. Pokožka je najhebkejšia a najvoňavučkejšia. Oblečenie mi vonia aj o 24hod neskôr a cítim sa ako v bavlnke.



Čo vy a oleje? Máte nejakých favoritov? Poznáte tieto produkty?
prajem krásny víkend
Julianna



2 komentáre:

  1. ten gliss kur olej na vlasy mám aj ja a som s ním spokojná :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prva dva produkty poznam a velebim uz davno :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)