pondelok 4. novembra 2013

black heels & black bag



Najradšej by som pridávala outfity, bohužiaľ môj život sa točí okolo školy a domu. Víkendy si užívam v prírode a až v noci vychádzam von. Osobný fotograf dostal padáka a ďalší nie je vždy po ruke.
Nechcem aby môj blog skončil pri tom, čo sa mi páči, čo by som som chcela, č mi preletelo hlavou a blablabla.
Skôr tieto články beriem/berte ako inspirejšn do života /nie je nič lepšie ako mať kvalitné topánky, kabelku a niekoľko čiernych vecí zo second-handu, nejaké to t-shirt, jeansy, svetre, #littleblackdress a #bigblackcoat - moje aktuálne motto/ .

Dobrá malá kabelka je základ. Mne stále tá pravá chýba, no úprimne, túto chanelku si asi tak skoro nekúpim, no už mám v hlave náhradu. Dá sa využiť naozaj k hocičomu, jeansy a tenisky, šaty a opätky, no a ten #bigblackcoat!

Síce už prichádza zima /bohužiaľ/, ale viem, že tieto /nie presne tieto/ asymetrické lodičky využijem tak ako zajtra, aj o rok. Noha je v nich silne sexy a ja by som vyzula každú krásnu nôžku a bežala domov s novým úlovkom!
Niečo nahé, niečo ukryté. A hlavne, čierne lodičky sú základ šatníka. S čímkoľvek a kedykoľvek. Ďalšia z vecí, ktoré sa mi s mega linkami, károvaným vzorom a pánskymi vecami vrátili do života.


Ak chcete vidieť čo sa mi deje v živote, čo raz za čas na seba navlečiem, tak klik na môj instagram @juliannaivicic.

Prajem pekný týždeň, dúfam, že čoskoro.
Julianna



9 komentárov:

  1. môžem byť zvedavá a spýtať sa prečo dostal fotograf padáka?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. mňa práve baví ta komunikácia medzi fotografom a objektom, samospúšť mi príde strašne neosobná...

      Odstrániť
  3. nádherné elegantní a zároven stylové boty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľa čiernej v posledných postoch....akoby nebolo všetko tak ako má byť.. hm ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno práve naopak ;)
      v čiernej sa cítim veľmi dobre a aj keď siahnem niekedy po inej farbe mám pocit, že to nie je moja súčasť a nestotožňujem sa s tým. čierna je veľmi príjemná, jednoduchá farba, vďaka ktorej vyniknú iné veci ako je materiál, strih, silueta...

      Odstrániť
  5. Po asymetrickych lodickach tuzim aj ja, su nadherne! :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)