pondelok 18. novembra 2013

catty cat










čiapka /hat/ Gate; šatka /scarf/ ? ; bundička /jacket/ , náramok /bracelet/ H&M; boty /boots/ Topshop; legíny /leggins/ ?; svetrové šaty (second hand) /sweater dress/ Mango; taška /bag/ niekde tam kúpená

Rozširujem si klobičikovo - čiapkovú zbierku. Vždy som chcela nosiť rôzne pokrývky hlavy, no nejako som nemala odvahu. Na niečo ušaté som mala chuť už dávnejšie, ale vraj je to príliš infantilné. No vôbec! Akurát.
Neskutočne sa čiapka hodí k bundičke /ale aj k tomu supiš kabátu z minulého outfitu/ na fotke.
Tiež ma baví vrstvenie a kombinovanie materiálov. Už nie iba čipka a vlna, ale aj koža a hodváb /akože hodváb a akože koža/. Kombinácia tak odlišných materiálov ma dostáva do druhej dimenzie. Ľahké vs. ťažké, drsné vs. jemné, kontrasty to je moje.
Tiež som sa pohrala aj s farebným kontrastom a nechala som jemne "trčať" bielu košieľku /teta ma ráno upozornila, že mi z pod šiat trčí spodnička :/ /
A aby som nezabudla podotknúť, stále som verná temnej strane.
A ďakujem slečne M. za foto ;) We like it rough!   << klikni si pre to

prajem pekný týždeň
Julianna

11 komentárov:

  1. mňáu, strašne zlaté! aj ja som ju skúšala :)
    a spodnička pobavila

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spodniččččkaaa :D smejem sa, teta pobavila :) inak vyzerá že bola dobrá zima:// hrdinka si to ustála..;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odkiaľ sú legíny? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám dvoje, tak som nevedela ktoré to boli :D
      a sú z Tally Weijl ;)

      Odstrániť
  4. teta ma ráno upozornila, že mi z pod šiat trčí spodnička :/ /- :DD ach nieee, teta teta

    ináč dobre, že si tam dala čiapku, pekne to oživila..síce je čierna, ale tak vieš ako to myslím:)
    teda, dúfam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, že viem ;)
      veď to, že stále black, tak aspoň takto oživujem detailami :)

      Odstrániť
  5. mne uska vobec nepridu infantilne..krasne si to vsetko zladila, spodnicka ma pobavila..vyzra byt strasna zima a ja nosim este jarnik :D
    Inak ja by som si dala aj parozky :) raz som sa presla po nasom malomeste s celenkou v tvare macacich usi a citila som sa ako celebrita :P aj ked viem, ze ludia sa skor pozerali, ze ci mi nesibe..
    Tu je aj clanok o tych mojich UŠIACH, ale tvoje sa i pacia viac..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež mám takú čelenku, nikdy som ju nemala na sebe, ale aj na ňu príde rad :) ja sa čudujem , že ju skôr nepobúrili tie uši, že si všimla 5cm kúsok košele ma skôr zarazilo :D
      a tvoje ušká sú super, ja mám štrasy, ale perličky sú tiež fajn ;)
      ono tým, že som mala dlhú košeľu, na tom sveter a bundička je 50% vlna, tak to trochu zahreje.

      Odstrániť
  6. outfit pekny, paci sa mi kombinacia rukavov bundy (su take napadne, alebo aspon ja mam taky pocit= myslim tym tu cast na pleciach) s tou ciapkou :)

    inak, ked uz spominame vlnu, nejake napady kde zohnat 100% vlneny sal? v obchodoch ponukaju len napodobneniny, ale ked sa na ich zlozenie pozriem, tak sama predlozka poly-daco. skusala som aj asos, ale vlnene saly tam mali v podobe exkluzivnych znaciek aj za 300€, a skusala som aj zvysok online obchodov- bezvysledne. nemas nejake napady?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie bundička je celá rovnaký materiál.
      a ja som si teraz kúpila super mäkučký šál v secondhande, takže skús pohľadať aj tam. sama som sa presvedčila, že ak chcem naozaj nejaký kvalitný materiál za rozumnú cenu nájdem aj tam.
      alebo potom už iba kúpiť vlnu a uštrikovať si / dať uštrikovať.
      no osobne si myslím, že pri šáloch je lepšie siahnuť po nejakom akryle, nie vlne. je možné, že ťa bude kúsať a to nie je bohvie čo na krku mať takú potvoru :)

      Odstrániť
  7. To je milé :) Momentálne si idem čiernu, tak sa veľmi páči!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)