nedeľa 10. novembra 2013

the dark knight











turtleneck: second-hand; coat: Zara; bag: noname; skirt: "design by me"; shoes: ?

Z jesene plynulo prechádzame do zimy, všetko prechádza zmenou. Tisíc farieb na stromoch vystriedala šedá a bude to temnejšie.
Dnešný, zo začiatku slnečný, neskôr dark večer sme zakončili na varenom víne. Varené víno je jedna z pár vecí, ktoré ma tešia na zime.
Neznášam tmu, ktorá dolieha na zem skoro popoludní, no na druhej strane kombinácia chladného vzduchu a temnotemnej tmy v noci nie je zlá, no a vždy tu máme čaje, deky, a aj to vínko.
Tiež ma bude na zime tešiť tento sveter zo sekáča za 1,75€, kabát a všetko #checked (to je neskutočne dobré slovo!). Taktiež som objavila čaro sukienok, dokonca som prišla na to, že keď ich skombinujem s pančuchami nemusí mi byť až taká zima.
Dokonca! No nenos to! Konkrétne túto som si dala ušiť, bol by hriech nechať tú látku v obchode.
A aby sme ešte viac nabehli na názov postu, tak tu máte moju obľúbenú časť z #TemnéhoRytiera. Ak muža, tak jedine takého, ktorý zásadne (ne) vie narábať s bombou a červeným rúžom.

prajem krásny týždeň
dúfam, že čoskoro
Julianna

12 komentárov:

  1. to je slavín, že? že?

    tiež sme sa tam tento víkend chystali, len sme počas cesty nejak "náhodou" zmenili trasu a skončili úplne inde :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno je! nám sa skoro tiež taká náhoda votrela do cesty, teda našťastie nie :)

      Odstrániť
  2. julka sukňu si si sama navrhovala či aj šila, lebo ak áno, tak ja si jednu u teba objednávam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. druha fotka tie vlasky, kjuuutt <33
    temnotu na zime neznasam najviac :/ uz nech je to prec. nonsens

    OdpovedaťOdstrániť
  4. páči sa mi tá atmosféra! a sukňa mega!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)