nedeľa 29. decembra 2013

100% dark




Nie je nad to sa materialisticky potešiť. A kvalitne!
Tohto ročné zľavy som brala s nadhľadom, ako všetko v poslednej dobe. Deň pred tým sme pekne zapařili a na nákupy medzi hromadu a hromadu ľudí sme sa vybrali na štýl o dve minúty mladšej Olsenovej.
Proste strach a hrôza, daj minerálku.
Pásiky, rôzne druhy sú mojou vášňou. Tieto som rozbehla už sukňou kancelárskej mršky, ktorú ste na mne mohli vidieť TU.
V poslednej dobe som si celkom obľúbila šaty, sukne, ženské vecičky, tak som potrebovala vyrovnať hladinu a nakúpila som poriadne na pána.
Vlnené nohavice sú naj naj naj, hryzú a je mi to fuk! V rovnakom štýle vlnenom - kúsavom som prešla aj na svetrík. Oboje je Mango.
Aby som to ako tak zachránila, tak krátke vlnené nohavice (šortky? kraťasky? aké je slovo pre to!) sú podšité čipkou. Tento detail mám veľmi v obľube, rafinovaný ;)
Muža v duši som zaklincovala lakovanými botami od Baťu, ktoré som omrkávala nejeden piatok a akcia padla najviac vhod! Takýto fakt, že pánsky kúsok ešte v botníku nemám a myslím, že teraz je duša botníka naplnená. No a moje vysnívané, asymetrické lodičky zo Stradivarius sú čerešnička nakoniec, teda bez tej kozmetiky.
H&M-kovská kozemtika je fajn, a toto voní veľmi sladko -temno -príjemné.


A čo vy, povianočné zľavy? Dostali vás, lákajú vás? Mňa nehorázne vždy odrovnajú preplnené obchody, rady a všade vysoké teploty. Takto som si ja odbila Vianoce ;)
A nech vám deň spríjemní M.I.A -> ♫.


Julianna

8 komentárov:

  1. lakovane Batovky zereim ! kraaasa ! :)

    http://dzejzetko.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prave si ma vyliecila z vlnenych nohavic, tak nejako som tusila, ze budu "kusat" a teraz to mam potvrdene :D
    Ja som si kupila iba kozenkove nohavice v Mangu a kabelku v Zare, ale vsetko online :)
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš čo, nie je to až také strašné, horšie sú svetríky, toto sa dá v pohode vydržať. cítila som to iba chvíľu, keď som sa na to sústredila či to tak naozaj bude :)
      ja túto kúpu vôbec neľutujem ;)

      Odstrániť
  3. Vyzera to sexi, tie pasiky si uplne dokazem predstavit s botkami :) tesim sa na na tvoje nove outfity.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och tie lakovky sú úplne nádherné ! :3

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)