nedeľa 26. októbra 2014

#MinimalPink




Zamilovala som sa  do tohto šedého oblečku čo mala na sebe Katka. Odvtedy nie a nie vyhnať z hlavy. Predsa len je to taký univerzálny kúsok, ktorý by som rada nosila nielen k opätkom, ale aj k farebným teniskám. Kabelôčka je niečo ako čerešníčka na dorte.
A celkom výhra, neobjavuje sa tu čierna.

obleček je Zara; kabelka Ted Baker a tensiky Nike 


Prajem vám krásny záver víkendu, majte ešte lepší následujúci týždeň. btw., plnte si sny, makajte na nich a dotiahnite ich dokonca, takže ja idem konečne tiež do toho  show must go on & say what you say (a nepočúvajte motivačný rap).


#julianna

4 komentáre:

  1. Môj "štátnicovo/promočný" oblek bol v podobnom odtieni šedej a kebyže mám kam, normálne ho nosím aj bežne, tak sa mi páči... Takže aj tvoj výber sa mi páči :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ok, motivačný rap nebudem počúvať :D a "kostýmček" v podaní s týmito teniskami si na tebe viem skvelo predstaviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem rád, že je tu další člověk, co se nebojí divočejších barev ^_^
    Kársný nový týden,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)