utorok 14. októbra 2014

office skirt



na sebe mám:
baseballové triko Gate
sukňa H&M
náramok TallyWeijl
tenisky Nike AirMax sprostredkoval queens.cz

Stále na vlne s ružovou. Si farbím svet a stále tenisky na nohách. Back to the roots.
Môj skvelý brat sa mi smeje, že či mám zasa 17, aj na mojej hláške že som fresh jak Fénix. Ale fakt, úplne som sa odpálila a vstala z popola.
A inak, veľmi som si obľúbila túto sukňu, či už s opätkami, alebo teniskami. Rada kombinujem office prvky so športovými, a tieto klasiky s jemným pásikom sú za mňa úplne najviac top!
A konečne som našla tenisky aké som chcela. Rovno som k ním šupla aj kabelku, tak dúfam, čoskoro ;)


prajem krásne jadro týždňa
#julianna



3 komentáre:

  1. náramok je mojím obľúbencom v poslednej dobe. kúpila som si aj nárhdelník, takže mám celú sadu:D síce to nenosím spolu, ale vyzerá to super.

    a tvoje vlasy sú jedna topka! vyzeráš tak sviežo, pohodovo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oooo Julka, priam z teba srší radosť a hravosť, len tak ďalej, veľmi sa mi to páči!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. páči sa mi, ako konce vlasov "splývajú" s tričkom, paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)