streda 8. októbra 2014

Samsung Galaxy Alpha Fashion Show & Miklosko Fashion Design




V poslednej dobe som mala toho času menej a menej, no o to viac som sa socializovala.

Minulý týždeň som mala možnosť sa zúčastniť Samsung Galaxy Alpha Show, ktorej hlavnou hviezdou boli okrem štíhlej novinky od Samsungu aj modely od Miklosko Fashion Design.
Tento večer patril skĺbeniu dvoch vecí, ktoré v istých rovinách obdivujem. Na jednej strane milujem módu, fascinuje ma kombinovať medzi sebou rôzne veci, milujem modely od Mikloska, práve pre jeho dokonalý cit pre glamour, vyváženie lesku a strihov, rôznych kombinácií a presnú hranicu, kedy jeho modely vyzerajú stále vkusne. Na ďalšej strane obdivujem techniku (aj keď niekedy mám pocit, že sa strácam,no aj napriek tomu sa chcem dozvedieť vždy zo všetkého primerane mojim prijímačom ) , rýchly nárast nových trendov v každom detaile. Od operačného systému, ktoré už nestíham ani sledovať, ich neskutočné rýchly vývoj, rôzne aplikácie, komatibilné prvky, až po dizajn.
Čo sa týka dizajnu o farebný posun pre Samsung Galaxy Alpha sa podieľal práve Miklosko Fashion Design, teda toto prepojenie nebola len náhoda. Po minulej spolupráci z predošlého roku sa podieľal tentokrát na  farebnom dizajne tohto smartfónu.
Spolupráca spočívala vo vytvorení farebných prevedení pre Samsung Galaxy Alpha v rôznych štyroch farbách - čierna, modrá, zlatá a biela.  A aby móda nezaostávala, ku konkrétnej farbe Samsungu boli autorom navrhnuté aj rovnakú farbu nesúce šaty v rovnakom glamour štýle, ako je pre Miklosko Fashion Design špecifické.
Taktiež bola prezentovaná aj najnovšia kolekcia, ktorá bola primárne prezentovaná na ViennaFashionWeeku
. Z tejto kolekcie ma najviac očarili fuksiové farby a brokátový materiál!

Touto cestou chcem aj poďakovať za možnosť spoznať toto vynikajúce prepojenie Samsungu x Miklosko Fashion Design a dozvedieť sa nielen niečo o móde, ale aj technike.


prajem pekný deň a čoskoro som späť
#julianna








5 komentárov:

  1. v nadpise clanku pas smasung ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak nevím, ale nebylo při psaní článku moc vína? Jsi si opravdu jistá, že Miklosko navrhoval design Samsungu, respektive tohoto telefonu? Protože já jsem si jistá, že tomu tak opravdu nebylo. Být tebou, tak ten článek buď opravím nebo úplně stáhnu a příště si pořádně přečtu tiskovou zprávu nebo si dohledám doplňující info na internetu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. píšem, že "čo sa týka dizajnu , o posun...." (td.: dizajn už bol vytvorený, no on ho posunul ďalej) ale ok, už som som doplnila "....farebný posun" a ešte pár detailov aby to nebolo zavádzajúce.
      takže ešte raz ďakujem za upozornenie a myslím, že sa to dalo napísať aj inak. ale určite pre mňa nie je konštruktívna kritika s prvou vetou o víne....

      prajem ti pekný večer a pripájam pomyslenú fľašu vína na upokojenie

      Odstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)