štvrtok 6. novembra 2014

alexander wang x HM




kto mal dnešné ráno bojové? ja si to idem vykompenzovať Larou Croft.
prišla som, otestovala, ohmatala pár vecí, kúpila triko a spokojne pokračovala v prednáške.
vstala som rovnako, ako každý iný štvrtok, s tým rozdielom, že som si hodinku postála v rade v eurovei, ale budiš.
celkom fajn davová psychóza, hlavne boje pri kabínkach "..kupuješ-nekupuješ, daj!..."
ako aj pri ostatných týchto spolupráciach, zvažujem či sa mi chce potlačiť medzi ľuďmi, a či tie veci neskončia u mňa niekde na spodnej časti šatníka. ale táto kolekcia sa mi fakt páčila, a bola viac čierna ako ružová.
potom, čo ma sklamali neoprénové mikiny (v jednej som sa dokonca skoro utopila), a viem ako často by som nosila tie športové podprsenky ( ale ten dekolt čo táto vyčaruje ) som skončila pri tope, ktorý sa mi pred tým nepáčil a celkom vážne som si ho už teraz zamilovala. a áno, cítim sa ako najväčší materialistický konzument a som spokojná.
tak hádam nabudúce viac ukážem.



a kto bol? nakúpili?
idem si zahrať tu Laru Croft. btw. , nemáte dojem , že Lara tiež ráno privstala? zbožňujem tu ženu!


pekný deň
#julianna


4 komentáre:

  1. Byl jsem. V Praze. Ulovil jsem triko, mikina na mne nezbyla. Nevadí. Ušetřil jsem, o to víc se rozšoupnu v Paříži =D.
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bol som, videl som, ošahal som, odišiel som.
    That´s môj názor na túto kolekciu.

    (... možno kebyže je tam viac pánskeho, aspoň toľko ako dámskeho, tak niečo si za to skoré prebudenie kúpim.)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som chcela pôvodné tú šedú mikinu, ale keď som sa uvidela v zrkadle :D a ako som v nej doslova plávala :D a naopak, športové podprsenky mi boli prekvapivo užšie.
      ale to pánske bolo fuč behom pár sekúnd, to som tam chcela aj ja niečo poobzerať a vôbec, zostal na mňa prázdny štender :D

      Odstrániť
  3. Tá podprsenka vyzerá super, ale som zvedavá na to tričko na tebe :).

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)